Julshoppat..

Vilken dag!

Körde hemifrån tio.
Inom jobb o köpte en påse te.
In till stan o mötte upp storebror.
Gick Triangeln - Lilla Torg - Triangeln o köpte julklapp till lillebror o jag handlade chokladtryfflar på Synd.
La på pengar på bilen på Triangeln som jag glömt - ooops.. :S
Handlade paketer till pappa o till Mollan.
Lunch på Ölcafeet.
Körde Kristian till Slagt.
Körde till Lizette o fixade naglarna o gav henne teét o chokladtryfflar i julklappt.
Körde till Mobilia. Handlade hårfärg o handlade julklappar till mamma, storebror o kusinerna. Plus några till julklappsleken. Plus lite pyssel-grejer.
In på Systemet för o handla vin till mamma.
Ut till Ikea. Handlade massa julgranskulor o ännu mer värmeljus (till jobb :P)
Middag = 1½ ikeakorv :P
Körde ut till Net-on-Net o handlade en julklapp o sa hej till Mollan. Men såg inga snyggingar där?! :/
Körde till Höllviken.
Ner på jobb o lämnade alla ljus.
Inom OKQ8 o hämtade min mobil.
Hemma 18.30


Tanken va innan att jag nu skulle ställ amig o skålla o mala mandel till mandemusslebaket imorgon, men jag orkar inte.
Så jag gör degen imorgon o musslorna på lördag, börjar jobba först 19 då..
Imorgon blir det julgodis o julkorts-pyssel.. o paket-inslagning.. så vida jag inte får nya krafter o slår in allt ikväll..

Nu blir det iaf Bonde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0