Julklappsshopping..

Imorgon blir det julhandling med Storebror.. Mina förhoppningar är att jag ska lyckas inhandla alla klappar.. men vi får la se.. ;)

Jag ska iaf handla 13 julklappar.. några e jag dock inte ensam på.. dvs till bröderna, mamma pappa o farmor.
Sen ska jag handla 3 julklappar från mamma o pappa.. till andra alltså :P
o så ska jag inhandla 4 småjulklappar till 2 olika julklappslekar..
tänkte även va pysslig o göra egna julkort.. 11 st..
O så måste jag handla hårfärg till mig själv.. har gräslig utväxt..
Plus mandel o grejer till mandemusslebaket på fredag..

Mycket att fixa med med andra ord! :)


Måste dessutom gå upp vid halv nio kom jag precis på.. ska möta kristian i stan 10.30 o innan dess ska jag inom jobb o handla första julklappen ;)


Nu blir det lite varm oboy o vänner... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0