Jag gjorde det..!

Jepp. Jag skrev orden o tryckte på Skicka-knappen.

Med risk för o verka helt störd..

..så känner jag att man måste berätta detta för dig.

Idag är det exakt 5 år sedan vi träffades för första gången och jag kan inte sluta tänka på dig.


Kanske bra gjort, kanske dumt gjort. Framför allt säkert väldigt onödigt gjort.

Kort o koncist blev det iaf. Utelämnade saker som att jag alltid påverkas av o se eller höra hans namn. Eller att mitt hjärta alltid slår snabbare när jag ser honom eller nått som påminner om honom. Eller att jag i mitt huvud fortfarande ser vissa saker som hänt så oerhört klart.



Är det detta som är att lämna ut sig för mycket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0