Helgen, version 2

Som jag skrev igår så har det varit en fullsåäckad helg..

Jobbade i lördags, 90 % av tiden så förberedde jag bara en massa inför skyltsöndagen.. :)
Efter jobb tog jag bussen in till stan, där jag mötte upp Mollan.. Efter ett varv runt kvarteret så blev det att vi åt på ett inte allt för fancy ställe, men det va supergott iaf :) Pizza med massa banan, så gott så Engo :P

Sen va det då äntligen dags för oss o se EVENING.. Vi laddade med popcorn med massa cheddarkrydda.. gooottt!
Filmen då?
Jo, visst va det bra, men vi hade nog haft liiite för höga förväntningar.. :P haha..
Men den va fin.. punkt. ;)

Efter bian traskade vi till Möllan där en massa av mollans arbetskamrater slöt upp..
Vid 12 tyckte jag det va dags o tänka på refrängen, va ju trots allt en dag imorgon också hahaha..

Igår va det som sagt skyltsöndag i byn o vi va laddade till tårna.. Förra året va skyltsöndagen den bästa, o stressigaste dagen.. Ditentills.. :P

Fram till 13 flöt det på bra. mycket o göra, men allt hanns med.. sen smällde det till o plötsligt stod jag vid kaffemaskinen med kö på minst 5 drycker o listan uppdaterades hela tiden..
Men allt blev rätt o funkade bra o i stort sett alla såg hur mycket vi hade o göra o va bara trevliga o tyckte vi va trevliga :D

Vid tjugo över sju va jag adam o jens färdigstädade o klara o det kändes rätt skönt o få sluta, efter att ha varit på jobb i drygt 11 timmar.. Men är det skyltsöndag så är det :D


Sov som en stock i natt, äntligen, men va ändå sanslöst trött i morse.. Hade bestämt mig för att inte sova middag när jag kom hem, men det gick inte o undvika.. men det blev inte så länge, så jag ska nog kunna sova ikväll också.. :)

Kommentarer
Postat av: engo

Öhhh----fy fasen! Den kan inte ha varit god..blä!

2007-12-04 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0