Bowling o ragg..

Gårdagen blev riktigt lyckad!
Efter lite ändringar i planerna på olik ahåll så blev det att jag åkte in till stan, där jag mötte upp mollan. Vi gick sen till jensens o åt god mat o bytte julklappar :D
Mollan fick en fotlänk och Merci-choklad (internt :P) av mig, o jag fick Plötsligt i Vinslöv, en rosa rattmuff och en handbok i Dejting av Mollan! Tack :D



Vi avslutade middagen med mjukglassbuffé, o innan vi gick så samlade jag mod till mig o lämnade mitt nr till den snygga servitören. Haha, helt impulsivt o verkligen inte nått jag burkar göra, har aldrig gjort nått liknande, men men :) Hör han av sig så e det skitkul o gör han inte det så e det lugnt :D

Mötte upp Emelie, min arbetskamrat o sen gick vi till Big Bowl där vi mötte upp Eskil.. Världens segaste kille i garderoben o jag bestämde mig för o va dryg o vilja ha tillbaka kronan för avgiften. Knappt nördigt att ta 14 kr?! :P

Bowlingen gick iaf bra till en början.. jag ledde fint hela vägen, tills emelie avslutade sin runda med 4 strike...  Andra rundan behöver vi inte prata om :P
Sen åkte vi skidor, körde 2 sorters bilar o motorcykel!




Riktigt trevlig kväll :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vi ifrågasatte oxå varför det kostar just 14 kr i garderoben... Aningen knasigt..
Kramis

2008-01-01 @ 01:30:12
URL: http://malinski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0