Bonde o planer..

Blev en småstressig imorgon då det blivit lite schema-miss. men det funkade fiiint :D

Ska snart gå ner o hämta lite chili con carne, sen blir det Bonde, dock utan eskil o mollan ikväll.. :/ Sen blir det Leilas Jul.. åh, jag älskar hennes program.. :D

Känns som om jag har en del inplanerat inom det närmsta, vilket känns kul o bra..

Imorgon efter jobb ska jag åka o handla lite inför fredag..
på fredagkväll blir det Idol-final här hemma med skumpa o chokladfondue.. dresscode:klänning haha :D

Ledig i helgen, o tänkte unna mig sovmorgon deluxe.. på lördagkväll blir det utflyttningsfest hos Mollan..

Sen blir det jobb mån-ons, tors ska jag fixa naglarna, sen blir det troligtvis julshopping med storebror, fredag tänkte jag baka mandelmusslor o sen e det julklappsleken med tjejerna hos maria.
På lördagen e jag ledig på dagen för att sen jobba på kvällen då en stammis ska ha 30årsfest på jobb :)


Mycket planerat för o va mitt liv.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0