Beroende.. igen..

Igår bestämde jag mig för o börja på säsong 7 av Gilmore Girls.. kolla ett eller två avsnitt..
Det blev fyra :P o hade det varit fler avsnitt på skivan hade jag garanterat fortsatt att kolla :P

Blev det ett avsnitt till i natt, vid 4-tiden, då jag återigen låg sömnlös.. i hate it.. vet int evad det beror på nu.. e ju knappast stressad längre..
jaja, blev iaf smått förvirrad när jag vaknade i morse med huvudet på fel håll.. Sen kom jag på att jag vänt på hela mig som en sista utväg i natt för o somna om.. funkade tydligen :D

Idag kommer farmor, faster+man o kusin linda med familj hit på middag..
Vi har ett jättegott recept på kalkon med saffran o kanel, som vi idag förenklar med kycklingfileér.. till det kroketter, sås som jag gör på skyn på kycklingen o grädde o gele till!
Till efterrätt blir det nån kolapaj med glass.. Jammi :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan nu förstå vad du menar med din sömnlöshet... låg själv vaken från kl 4 till halv 6 i natt.. det var ingen höjdare alls..

2007-12-26 @ 12:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0