Varför..?

Dom senaste dagarna har varit som en lång mardröm.. Förstår inte hur jag ens klarat av o jobba..
o att jag överhuvudtaget klarade av o ta mig till jobb idag, efter först ringt o sagt att jag inte kunde komma.. ibland hittar man styrka man inte trodde man hade..

fast jag inte inte hur länge till jag klarar av detta.. ovissheten äter upp mig innefrån..


Mollan har varit min räddande ängel denna helgen.. annars också, men extra mycket nu.. Åre kommer bli så himla kul!



För o få med nått positivt så är det kul när gäster på jobb kommenterar att jag kommit tillbaka igen efter semester o sjukdom.. även kul när gäster kommenterar mina naglar o tycker dom är fina.. :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0