Nyttigt o onyttigt..

Idag inleddes dagen med en promenad med mamma. Hon stavade o jag gick vanligt.. :P Lånade mammas stavar lite, men jag kände mig rätt tönn, plus att jag inte kom i rätt rytm eller nått..
När vi kom hem blev det situps o sen massa stretching..

Hade precis ätit sen o skulle hoppa in i duschen när Lissi ringde o sa att det va kaos på jobb efter att bean bar invaderats av 30 norrmän på morgonen :P
Så jag stack ner till jobb o va där i 1½ timme.

Sen va det hem o duscha o så åkte jag o mamma till Trelleborg där dom också har festival nu..  O där va knappt nån bönder.. haha..
O ingen god mat.. :/ Så det blev korv i ett gatukök o sen en munk.. o precis när vi går o äter den så träffar vi såklart vår tränare.. haha.. opps :P
Blev även att vi köpte med oss munkar hem.. jammi! O jag köpte 3 filmer.. har blivit helt inspirerad av mollan att köpa, o kolla på, film :D


Så, ikväll blir det att se Brokeback Mountain.. sen försöka somna i hyfsad tid, börjar 7.30 imorgon..


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad tyckte du om Brokeback Mountain? Inte vad man trodde eller hur?
Kram

2007-08-25 @ 00:41:09
URL: http://emmiis.blogg.se
Postat av: engo

Va filmen bra..hahahaha...

2007-08-26 @ 09:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0