Knivar i halsen

När jag sväljer så känns det som om nån skär mig i halsen med typ 7 knivar.. Det gör med andra ord så sjukligt ont. Pga detta har jag en spottkopp som ständig följeslagare. Oemotståndligt till tusen, jag vet.


Jag är deppig till max för att jag e sjuk o dessutom känner jag mig sjukt bitter.

7 dagars semester har jag denna sommaren, o på den fjärde dagen blir jag sjuk. o då snackar vi 40 g feber sjuk, ligga o toksvettas i sängen o ändå frysa som ett djur.
Och för att göra allt lite roligare så har sommaren, äntligen, kommit o det end jag vill är att ligga i min säng, med nerrullade gardiner o kolla på Gilmore Girls..


Åh, ibland är livet bara SÅ underbart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0