Dejt...

På lördag e det kräftskiva hos Frida, och jag o mollan kommer ha dom bästa kavaljererna. Hampe o Mattias! :D
Har inte träffat dom på.. ja.. ett par år.. vi va med dom Guldkvällen - 04, o jag vet verkligen inte om vi träffats sen dess.. :S
Med andra ord är det snart 3 år sen så det e ju verkligen hög tid!
Dom e verkligen så himla sköna o roliga.. Så det komme rnog bli en lyckad kväll :D


Innan idag såg jag sista avsnittet på säsong 4 av Gilmore Girls.. Himla bra va det.. Lorelai o Luke's första kyss.. äntligen :P
Frågan e nu bara vad jag ska se ikväll o kommande kvällar haha.. Beställde säsong 5 igår så den lär ju inte komma på ett par dagar iaf..
Åh, dagens i-landsproblem...


Kommentarer
Postat av: Engo

Tänk om jag hade varit hemma...vem hade blivit min kavaljer..???=)))))

2007-08-28 @ 17:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0