Vila vila vila..

Helgen har varit grymt härlig..

i fredags va jag bara hemma o kollade på Let's Dance med mamma o lillebror.. o åt glass ;)
gick o la mig relativt tidigt o sov skööönt..

igår satt jag mest i trädgården hela dan.. caroline kom hit o gjorde mig sällskap några timmar. Så sjukt härligt, bara låg där i varsin badenbaden stol o njöt.. o åt lite godis :P

På kvällen va jag o bejbi ute o åt.. vitlöksbröd (med maaassa vitlök), oxfile o chokladtårta på piccolo mondo. Jättegott o jättemysigt! :)

Låg o drog oss till halv 12 idag, sen åkte bejbi till jobb.. Jag slöade en stund, sen blev det frukost, ute! :)

hade tänkt glo lite på sex and the city, o sen städa. Satc såg jag, men sen somnade jag :P härligt o sova middag :)

blev en liten sväng sen med iris.. haha, hon blir trött efter typ 500 m, sen får man typ muta henne att gå :P


nu ska jag fixa sås o sallad till middagen.. blir grillpremiär idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0