trött..

i natt sov jag som en stock.. vaknade till första gången först vid halv sex.. kanske inte låter som att man sover bra om man vaknar till, men jag vaknar flera gånger varje natt..

trots all god sömn så va jag sååå trött på jobb idag..

först va jag typ retlig o irriterad.. över min huvudvärk, över att jag fått ont i handleden igen, över att min tandvärk vägrar ge med sig o delvis över drömmen i morse..

efter att ha betett mig lite.. "ouppfostrat" :P så förklarade jag läget för jens o lissi o bad om ursäkt om jag uppträdde irriterat o sen gick jag ut o pangande kartonger o fick ut mina aggressioner ;)

iaf.. framåt eftermiddagen så blev jag så sjuuuukt trött.. jag vet inte hur många ggr jag gäspade.. dock inte inför kunderna såklart! :)

tvingade i mig en espresso, o det hjälpte faktiskt lite.. :)



för övrigt så har det varfit sååå fint väder idag.. man blir knappt avundsjuk på alla som sitter o fikar på uteserveringen.. :P


nej, nu ska jag ta en dusch, sen packa lite inför imorgon o lördag.. förhoppningsvis prata med emma.. haha, vi bara ringer om varandra hela tiden o lämnar meddelande..
kunde inte låta bli o skratta igår när jag cyklad hem o hörde engos meddelande.. haha.. "by the way.." haha :)



förresten, idag kom dom.. äntligen..

BEN & JERRY!



image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0