tråk=städ?

Frukost intagen. jag mår inte bättre. jag e bäst på att gnälla.
mammi kom hem nyss från maxi o hade köpt en present till mig. eftersom jag e sjuk. och gnällig.

en picknickfilt! Sån smart som e plastig  undertill, så man itne blir blöt i rumpan, och filtig på ovansidan, så man håller sig varm om rumpan.

Min mammi är bäst. Så de så!


Jag e sjukt uttråkad. Folk uppdaterar inte sina bloggar på dagtid. illa :P

tror jag ska va duktig o röja här hemma. grejer lite överallt. måste städa fram min almanacka.. planera lite inför sommaren. glömde sommarschemat på jobb i måndags dock. men när det e hemma ska det skrivas in ordentligt. och planeras. kolla vilka matcher jag kan gå på. Se om det blir möjligt o klämma in nån allsång i sommar. kolla när det finns tid för åre. och bara strukturera lite, så man har koll.


Igår toksorterade jag bland alla mina bilder på datorn. Måste köpa tomma cdskivor nu också, så jag kan bränna över. hmm.. e detta en sån "ta i trä"-situation? jag skriver att jag måste bränna över mina bilder, för säkerhets skull. om en timme kraschar datorn? :S


på med bra musik, sen städa städa. paus om 40 min, då e det Days.. Ett måste när man e hemma från jobb!


image189

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0