okej..?

hallå, var tog värmen vägen? :S idag fick man minsann har kofta över linnet.. emellanåt iaf.. ;)

blev en runda på stan, inhandlade present till mollan o titta lite på mskor till mig själv.. slutade ungefär som det brukar göra när ska jag handla sommarskor... finns sååå många fina, men jag känner direkt när jag provar dom (omj jag ens anser att det e lönt) att mina föttr kommr tokstrejka efter en kvart i skorna..

åhh.. jag blir så arg.. o lessen.. jag vill ju också kunna studsa omkring i massa fina skor på sommaren som "alla andra".
jaja, får väl bli till att springa omkring barfota mesta dels, även denna sommaren.. :P


online på bejbis msn men inte på min.. då är jag alltså blockad.. det va ju.. ehm. ja.. nått.. :S


föresten så va det en sån skratt-dag på jobb igår... haha helt sjukt..

"Det är som om man är i öknen o står framför vattenfallet o så får man inte lov o dricka" hahaha  bra jämnförelse..

annars blir det säckhoppning, brännboll o runda soluret den första maj.. hahahaha :D

helt sjukt sitter verkligen o skrattar för mig själv när jag tänker på det..  :D


nej, dags o byta om inför matchen.. på med jocke-tröjan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0