Lördag.. :)

Helt sjukt, men det känns som om sommaren e här.. o det e fortfarande april..!
Hade, såklart, fullt upp på jobb igår.. va ett par stycken som sa att det känns som man e utomlands när dom satt o njöt av solen :)

När jag slutat jobba så kunde jag varken motstå sofforna på uteserveringen eller ben & jerry, så jag satt emig en stund o njöt.. :)

efter en snabbvisit hemma så åkte jag o bejbi in till stan...  först ut till jägers där vi gick på systemet o sen handlade mat på coop.. väl hemma lagade jag mumsig paj o sen däckade vi till forest gump.. nachosen ligger fortfarande i påsen o avokadosarna e orörda.. haha... dumt o handla när man e hungrig :P



idag e det ett relativt fullspäckat schema.. ska ta en dusch o sådär nu, sen gå o shoppa lite presenter.. ;)

klockan 16 är det match o innan den börjar så ska jag sälja biljetter till hif-matchen.. o så blir det inspelning i samband med matchen.r o när vet jag dock inte :)


efter matchen så blir det till att åka hem o byta OM O SEN TRASKA NER TILL HENKAN DÄR DET BLIR PAR-GRILLKVÄLL ;)

åh, jäkla tangetbord.. kom, som ni ser, åt caps lock, o jah orkar inte skriva om :P



ut i solen med er nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0