Lördag..

Gårdagen va fullspäckad.. Härligt :)

Först, jobb 8.30-16.30.. Jobbade med Sarah för första gången sen.. ja.. julas typ? Allt gick super iaf :D

Bytade sen om på jobb o så kom mor o far o lillebror o hämtade mig.. Sen bar det ut på landet.. Hem till kusinernas gård utanför Hörby för o fira Malin som fyllde.. hmm.. 27 va? :P haha :)

Huset va jättemysigt o kalaset va superlyckat! Kusinerna had e varit duktiga o gjort massa smörgåstårta o vanlig tårta ;)
Allt va jättegott o det va helt enkelt jättetrevligt! :D
Körde därifrån vid 10.. va grymt trött, men Frida ville att jag skulle följa med till Millennium..
Såå, jag va snäll o ställde upp.. :P

Där va knappt nått folk, men det va himla trevlig ändå.. O billigt! Haha.. Basti bjöd på drickat o Frida på nachosen.. o jag bjöd på ringbussen hem.. haha, så mon kväll gick på 36 kr.. lagom :P


Så idag e man lite smått trött.. Men det gör inget.. :)

Nu blir det frukost o sen iväg till Trellborg för o kolla på fotboll.. :D



Bilder från gårdagen..:




Kusinerna o storebror myser i trappan med tårta :)



... o jag myser med morbror, mammas kusin o morfar :)





Utsikt över hagarna med hästar.. o så mamma på altanen..



Mamma med min nästkusin, kusin o mamma super :P, jag spexar med lillebror o kusinerna o morbror..




O här myser mamma med Smulan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0