Listan

so far so good..


# FRUKOST!!! jag e gaaalet hungrig.

# skriva ner önskemål om när jag vill ha semester. jag vet inte alls när jag vill ha semester. eller jo. när "alla andra" e lediga o det e fint väder :D nån som kan se in i framtiden? :P

# åka o handla lite grejer till ett påskägg till cheferna. det är dom värda :)

# förhoppningsvis träffa bejbi en stund.


# komma i säng i hyfsad tid, jobb imorgon.


kom nyss hem från byn. va inne o handlade godis o trisslotter till chefernas påskägg.. o så lite kakor på kakboden. gick sen in på jobb o lämnade ägg o semester ansökan. skrev istortsett bara 2 oliak veckor, passar dom inte så tar jag några andra :D

bejbi kom hit innan jag åkte iväg, nu ligger han o sover i min säng.-. tänkte gå in o väcka honom o sen förhoppningsvis åker vi en sväng.. kanske lite picknick eller nått.. sällan (aldrig?) vi e lediga båda två dagtid när det e fint väder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0