Kass natt..

Igår kväll va jag så sjukt trött. Så trött att jag inte ens orkade kolla på 100 höjdare.. då e man trött :P

men när vi sen väl gick o la oss så kunde jag inte somna.. under dagen igår hade jag konstig magont lite fram o tillbaka o det fortsatte hela natten.. låg mest o vände o vred på mig..
vid halv tre kände jag att det inte va lönt att ligga kvar.. gick o la ig i sängen här inne.. kände att det va jobbigt o ha nån brevid mig när jag bara sparkade omkring en massa..
sen va det en jobbig timme.. behöver inte gå in på detaljer, men jag mådde kasst.. tog sen en banan o dvd'n o satte på sex and the city.. halvvägs genom avsnittet så kom tröttheten över mig.. härlig känsla..

så, först vid 4tiden somnade jag ordentligt.. sov riktigt riktigt gott..

men nu e jag trött.. o har fortfarande konstigt magont... måste äta nått, men vet itne vad jag "får" äta.. får rådfråga med mamma :P

blir ingen träning nu iaf.. dels orkar jag inte, dels ställer jag själv diagnosen att det inte e bra att stressa, vilket jagmåste göra om jag tränar.


Ikväll blir det middag med tjejerna. Min födelsedagspresent av dom.. ska bli himla kul! ses så himla sällan allihopa nuförtiden.. :/


Nu e det days! :D

image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0