Hepp :/

Nu verkar det som om jag inte ska va med i Modevisningen.. :(

Nästkusinen ringde för en stund sen. En modellagentur samarbetar med dom nu, o dom ville, såklart, ha med sina egna modeller. Därför hamnade ett tiotal utanför, o däribland jag.
men, dom hade sett mina bilder o tyckte det såg bra ut, (dock har dom inte sett mig i "verkligheten" ), så jag e tydligen första reserv om nån blir sjuk eller hoppar av. Men hur stor e den chansen?

Jaja, jag har ju knappast nån framtidsdröm om att bli modell eller så, men jag tyckte detta skulle bli superskoj..


Fattas väl bara nu att hon som har hand om tv-inspelningen inte vill ha med mig heller. Tillbaka på ruta 1 typ.



image190


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0