Helgen!

Bejbi lämnade av mig på centralen 06:50.. Handlade lite frukost o en tidning o gick till tåget. När jag skulle gå på så kom jag på att jag bokat plats i en Tyst avdelning. Ett av dom bästa valen jag gjort i mitt liv :D
Nämen det va sååå skönt.. Inga mobiler som ringde, inga kids som snackade en massa skit o inga skrikande barn.. Loooovely :D

Frida mötte mig på Göteborgs central.. KRAMKALAS!
Traskade runt i stan.. köpte thaimat o satte oss vid nån kanal (?) o åt o njöt o pratade o solade o njöt :D
Sen gick vi omkring, shoppade lite, åt mjukglass i solen o så.. Frida hittade en klocka som hon blev heeelt såld på. vilket jag förstår, sjukt snygg :D

Handlade mat på Hemköp o sen tog vi vagnen hem till Frida. Jag rullade upp Fridas hår, sen va hon gullig o lagade middag.. Kollade på en skum film o sen däckade vi vid halv ett.. Jag va sjuuukt trött..

Burkar aldrig sova bra första natten hos andra, men jag sov GRYMT bra..

På söndagen tog vi sovmorgon. Efter frukosten lockade frida mitt hår o sen satte vi oss på balkongen o solade.. satt i bara underkläder o det va sååå varmt. Hej sommar!

Begav oss ner på stan vid tre... Jag hade på mig shorts, linne o sandaler.. Underbart!

Gick mest runt, åt buffe, frida shoppade lite, åt mjukglass o sådär..

Mitt tåg gick hem 17:40 o återigen satt jag i en Tyst avdelning.. satt o halvsov hela vägen hem.. sköönt :D


Bilder från helgen hittar ni hääär (blogg.se strejkar, som vanligt :/ )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0