Gårdagen..

Matchen igår.. vad ska man säga? bra bra bra bra! och kul kul kul!

det va verkligen rolig fotboll.. o superstämning i klacken!

mindre avslappnande nä rman får en kamera uppkörd  15 cm från ens ansikte.. yes, fortsätt sjung, se snygg o avslappnad ut, och titta INTE in i kameran.. piece of cake jaa..

lite filmning i pausen.. i spöregnet.. folk kollade knappt.. blev även fotad, en pressbilod.. o så fick jag göra en påa typ.. kul kul! till hösten blir jag tv-kändis oh yes!


ville knappt gå hem efter matchen, det va bara sån härlig stämning.. dock frös jag som ett djur.. va ju itne sommar längre.. :/



kom hem. värmde mig under en filt. svidade om o sen gick vi ner till henkan.

grillkväll. jag henkan frida sara pontus zacki jocke o basti.

god middag, supergott med glass o varma hallon ( "varför har vi aldrig detta?!" ), och riktigt kul spel.. ( jag o frida vann för övrigt ho ho :P )


annars känner man sig ganska vuxen när killarna fixar grillen o vi tjejer sitter inne o pratar om häckklippning o dylikt. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0