Lasse...

Åh, varför ska allt vara så himla dyrt?!
Kom precis på att jag nog bör boka biljetter till årets Julkonsert med Sanna Nielsen, Lasse Kronér, Orsa Spelmän och Lasse Berghagen.. :)

425 kr kostar biljetterna.. Jag betalar gärna(?) det (betalade ju 360 kr för att se 'bara' Lasse i Folkets Park förra sommaren..). Men det vore ju kul att ha någon med sig. Jag la fram förslaget igår för Luringen, och han skulle tänka på det.. Jag utelämnade dock priset för honom..;)

Åh, jag måste dit.. Har ju inte sett Lasse sen förra årets Julkonsert :/
(Då fick jag för övrigt sjunga i micken när Lasse hade allsång.. ;) )


112030-4
Jag och Lasse-himself i Båstad -05. Sjukt snygga är vi båda två ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0