Vuxen?

Snodde detta testet från Carro, (carrrrrrrro.blogg.se nej, jag vet inte hur man gör länkar :P)


Här kommer mitt vuxentest:

Jobb (1p) - Yes!
Visitkort (1p) - Nope
Konferens (1p) - Aldrig
Bor hos föräldrar (-2p) - Klart ;)
Vara sambo (1p) - Naj
Vara förlovad (1p) - Nope
Vara gift (2p) - Nej
Skild (3p) - Nej
Äga villa (2p) - Nej
Ha en bil (1p, kombi + 1p) - Yes, tror dessutom den räknas som halvkombi.. Dock kör jag oftast mamma eller pappas bil ;)
Hund (1p) - Yes, fast hon e inte min egentligen :P
Lån (1p) - Tackolov inte
Gemensam ekonomi (1p) - Nej
Pensionsspara (1p) - Tror inte det.. :S
Storhandla (1p) - Räknas det om man gör det åt familjen..?
ICA-kundkort (1p) - Nope
Använda rabattkuponger (2p) - När jag handlar åt familjen, yes
Äga hushållsassistent (1p) - Tyvärr inte
Äga diskmaskin (1p) - Nej
Dubbelsäng (2p) - Icke, tyvärr..
Ha julgran på julen (2p) - Yes yes yes! En alldeles egen har jag :D
Gråa hår (1p) - Hoppas inte :D
Celluliter (1p) - Oh yes..
Prenumerera på morgontidning (1p) - Naj
Lösa sudoko (1p) - No way, korsord is the shit ;)
Välja att inte svara i telefon (2p) - Aldrig
Putsa fönster (1p) - Under tvång..
Svampplockning (2p) - En gång är ingen gång..
Långfärdsskridskor (1p) - Nej
Parmiddag (1p) - Nope
Vinprovning (1p) - En gång..
Danskurs (1p) - Nej, men det skulle va kul! :)
Partaja till gamla 70-talshits. (1p) - Nix
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Isch..! 
Däcka före 23.00 dagligen (1p) -
'Målet' brukar va att somna innan 23 på vardagar, men det brukar misslyckas..
Spela Bingolotto (1p) - Har vi lotter kan det  va kul o spela en omgång :) 
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p)
Hmm.. nej..
Ha höftproblem (1p) - Haha, nej.
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) OH YES! Finns knappt nått bättre :D
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Mja.. kan tycka det e tragiskt att barn inte får va barn.. e det samma sak..?

0-15 p - INTE gammal
16-25 p - Börjar barka ditåt...
Över 25 p - Nu är du där

Hmm... Blev typ 11.. beroende på hur man ser på vissa saker.. Vilket innebär att jag inte e vuxen! Känns mest skönt faktiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0