Tacka vet jag logdans..

Vill man va fin får man lida pin.. eller i mitt fall, plånboken får lida pin...

Har kommit underfund med att man kanske borde börja ta hand om sitt ansikte nu, innan det blir försent :P
såå.. idag inhandlades massa rengöringsgrejer o krämer o sånt.. O Engo ska köpa ut smink från id. till mig.. "Så rent att du kan sova med det" eller nått sånt..
Sammanlagt kommer allt gå på minst 1000 pix.. det svider, men förhoppningsvis kan det va värt det.. :)



Imorgon åker Engo hem till Åre igen.. Även om vi inte träffats såå jättemycket, så har det ändå känts så härligt att veta att hon funnits 700 meter bort.. Men, det e svårt att inte se hur bra hon har det där uppe i norr, så jag e mest glad för hennes skull. Världens bästa Emma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0