Sjuk..

.. eller kanske snarare krasslig..

Jag, som normalt sover med typ halva täcket över mig, har i natt sovit rejält omstoppad av både täcke o filt.. o ändå småfrusit.. Plus halsont o småförkylning o bara allmänt "kass-mående" :/

Kändes självklart när jag vaknade att skippa träningen. Tänkte att om jag vilade nån timme så skulle jag nog orka jobba, e ju trots allt glassedag idag.. 12-16 ;)
Men, efter en timme till i sängen så kände jag mig snarare sämre, så jag stannar hemma o vilar idag o satsar på att jobba imorgon istället.

Ska jobba öppning imorgon.. igår jobbade jag stängning. Känns bra med lite mer ansvar, även om jag inte jobbade stängning själv ;)


Nu e det sängen som gäller.. Hejdå lilltå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0