Jahopp...

Personfakta:
Namn: Louise
Kön: Kvinna.
Ålder: 21
Längd: 1,70
Smeknamn: Lojse, Luring
Hårfärg: Mörkbrunt med lite guldiga slingor
Ögonfärg: Bruuuna

Har du någonsin:
Ätit sushi: Jepp.. inte det godaste jag ätit om man säger så..
Stått på scen: Mmm
Varit ihop med någon som varit otrogen: Det hoppas jag inte.. ;)
Klättrat på berg: Naj
Sett vita huset: Bara på tv :D


Antingen eller:
Kallt eller varmt: Ahh... svårt.. Men e det kallt så kan man klä på sig, e det varmt så kan man bara svettas :P
Spets eller satin: Spets.. tror jag.. :S
Svart eller rött: Beror på i vilket sammanhang..  Men svart
Regn eller snö: Snööööö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: På rak arm, vår.. Men fina höstdagar e också underbara..
Matte eller engelska: Oj.. svårt...


Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: mmm
Vet den om det: det tror jag ;)
Vad tittar du på hos en man: Vet inte.. Tror egentligen itne jag tittar efter nått spec, det gäller bara att den rätta känslan finns där..

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Yes
Kommit sams med dina föräldrar: Öehm.. Jag har inte bråkat med mina föräldrar iaf om det va det frågan gick ut på..?
Bråkat med en kompis: Nooo


Gillar du att:
Ge kramar: Yes yes yes!
Ge massage: Mjoo.. fast gillar mer o få ;)
Gå promenader i regnet: Om man har rätt skor o kläder o kanske även bra sällskap, så visst


Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Allsång på Skansen x 3 och playan, såklart!
Svär du för mycket: Tror faktiskt inte det..
När duschade du senast: Igår kväll
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Blåa MFF-mjukisbyxor
Vilken låt lyssnar du på just nu: Breda Leenden med Lasse Berghagen :)
Vad är bredvid dig just nu: Golv o sen en säng :P
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Grått o faktiskt ganska välstädat.. En Vänner-DVD o lite av lillebrors skolböcker..
Vad var det sista du åt: Grova mackor med makrill
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Bra fråga.. Såklart ett par st av mina vänner..
Har du en lavalampa: Mmm, fast den e istortsett aldrig tänd..
Hur är vädret just nu: Höst-tråkigt..
Vad gjorde du igår kväll: Idol med tjejerna, sen Millennium en stund
Vem pratade du sist med på telefon: hmm.. Va nog Henkan när hon ville veta hur vi gör vår pizzasallad :P
Vad gör dig glad: Tjejerna, familjen, första snön, kärlek, härlig musik o en del annat
Vart skulle du vilja du åka: Nånstans med sol bad o god mat.. :) O Åre såklart ;)
Vill du ha barn: Klart
Vad ska dom heta: Jag gillar Albin, men det gör inte mamma :P


Jag utmanar dom som läser detta att själv svara på frågorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0