Jahapp..

Vaknade i morse o kände mig bättre, men inte bra.
tog en lång varm dusch o bestämde mig för att gå till jobb, och isåfall gå hem lite tidigare om jag blev sämre.
Jens skulle visa mig hur det funkar när man öppnar och hela det köret idag, men han hade strul med bilen, så jag fick öpnna utan instruktioner ;) vilket gick bra :D

iaf så mådde jag bättre under dagen, stannade tom över en timme för att jens o lissi inte skulle behöva känna sig stressade..

kom hem, kände mig bra, erbjöd mig att gå ut med hunden.. sen pang. 2 nysningar o värsta förkylningen brakade loss.. SUCK!
kittlar o sticker i näsan, som rinner o rinner.. blää.. drygt som tusan.. :/

blir till att gå o lägga mig snart o sooova.. börjar först 12 imorgon, skööönt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0