Helgen

I fredags blev det, så klart, Idol! Jag, Henkan o Maria bänkade oss framför TVn med buffalovingar, chirre dirre o godis.. :D
Efter Idol (Linda skulle förresten inte åkt ut!), så lekte vi frisör.. haha :)


Lördagen inleddes med tårtbak o på eftermiddagen va det kalas för farmor. Krängde lax med nypotatis o romsås o massa godis o tårta!


Gårdagen hade stor söndags-ångest-potensial, vilket jag ville råda bot på, så jag fick Henkan att skippa pluggandet, för o leka med mig istället ;)
Vi visste dock inte vad vi skulle göra, så efter besök hos Maria Expert så kom jag med idén att vi kunde köra o titta på fina hus ;)
Men först körde vi ner till Skanör, tänkte gå en sväng på stranden. Men tji fick vi! Stranden va ju borta! Bara massa vatten, lite tång o sen vass.. :/
Så, det blev till att irra omkring i Ljunghusen, där vi INTE vill bo! Alldeles för mkt skog, mörkt, o svårt att hitta :P
Blev att vi, efter vi hittat ut, körde in till stan o Henkans kusin. Kollade på film, o krängde chips :P
Kvällen avslutades med Walander hemma hos Henkan med Maria o Martin. O Sivs kaka! :)


Nu e det dags att göra sig iordning för jobb..


Åh, fick precis ett MMS av Engo. Dom har massa snö, och de första liftarna öppnas idag!
Nejdå, jag är inte avis...
 



112030-9

Farmor hugger in på sin tårta.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0