halvfart..

jag kom till jobb lagom till att det värsta kaoset lagt sig.. så typiskt att det ska bli värsta rusningen när någon e själv..
himla jobbigt att det inte finns nått direkt mönster att följa.. ena veckan tror man att måndagar ska va döda, o sen nästa vecka så e måndagen bästa dagen.. o ibland e det lunchrusch mellan 12 o 13 o ibland mellan halv två o halv tre.. o ibland bara förmiddagsrusch.. o vissa dagar ruschar det mest bara hela tiden :)

hur som helst så har jag knappast tillfrisknat under dagen o jag klargjorde att jag bara tänkte gå för halvfart idag.. ;) vilket jag också gjorde..


imorgon blir det till att vila o kurera sig, ska jobba på lördag..
ska till tandläkaren imorgon också.. vilket jag normalt sett gillar, men nu ska jag laga ett hål.. vilket gick hur bra som helst den gången jag gjorde det, så jag e inte orolig så..
MEN
det kommer sviiiiida i plånboken.. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0