Måndag

Gårdagen va en lång dag. Vaknade 04 o blev osäker på om jag verkligen ställt klockan på 06.30.. det hade jag itne gjort. jag hade ställt den på 09.30. man undrar vad det va som fick mig att vakna o komma på det själv..?

nåja, caroline kom vid kvart över sju, körde in till stan, lämnade henne i skolan, sen körde jag upp till stan o begav mig till Nesta där jag skulle på Barista-utbildning. Det va helt okej, även om jag inte lärde mig nått nytt direkt.. Men jag kommer iaf få ett fint diplom ;)

Efter utbildningen åkte jag inom Jägersro o sa hej till Frida innan jag körde ner till jobb. Krängde en pizza till lunch o sen va det 8 timmars jobb som gällde.

Kvällen avslutades med Fotbollsgalan (Ljungberg e fööör snygg..) här hemma med Frida Henkan o Maria.. o glass o varma bär ;)


Trött i fötterna.. kändes som jag hade betongskor på träningen idag.. tror det e dom nya jobbtofflorna som spökar.. man måste väl vänja sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0