Konstigt..

Det blev till slut en väldigt lyckad kväll igår. Henkan va chaufför deluxe o körde runt en massa o jag höll koll på rödljus-grannarna :P
Va på mitt liv första hockeymatch (vad jag kan minnas) o det va kallt, men ganska trevligt!
Sen blev det Wallander o Rocky Road-glass hos Tomten :) eller ja, alla kollade på filmen, men det bara jag som åt glass ;)

Idag har jag, äntligen, städat lite här hemma. En bra sak (det enda braiga?) med att ha ett litet rum är att det går snabbt o dammsuga :D



Allt känns bara så konstigt o jobbigt o jag vet inte om jag ens orkar bry mig. Jag tar helt enkelt bara förgivet att saker o ting ska ordna upp sig, på nått sätt.

En sak är säker iaf, Aj lööööööv Markus! Han är grym även när han inte är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0