Helgen

I fredags va jag ledig o tänkte att jag kunde åka in till stan för o byta mina stövlar. Kom även på den braiga idén att luncha med Frida, eftersom vi alltid jobbar samtidigt o typ aldrig kan ses :/
O när jag ändå va i stan tänkte jag att jag kunde köra till Martin Olsson o handla syrups till jobb.
Detta va alltså planen.
På väg in till stan kommer jag dock på att jag glömt o ta med mina stövlar. Smart!
Lunchen va iaf trevlig o det va uppskattat på jobb att jag fixat syrups, så vi nu kan börja servera Banana Mamas ;)

Idol på kvällen, såklart, hos Henkan, såklart ;)

Igår va det jobb 9 - 16.30. Hade riktigt mycket skit för oss, haha.
Mindre kul med gäster som kommer 5 min innan vi stänger, o som sätter sig ner i lugn o ro..
menmen, det funkade ändå...

Hade gäster här på kvällen.. åt kalkon, grymt gott...!


Idag har jag gjort typ ingenting, vilket har känts himla bra faktiskt :) Sovit en massa o kollat på vänner, lagom söndags-göra.. :)


Kommentarer
Postat av: sanna

härligt med idol! :)

2006-11-21 @ 08:21:43
URL: http://spaderdam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0