Dagens.. igen..

... klädsel: MFF-mjukisbrallor o brun långärmad tröja.. snart dags o dra på sig jobbjeansen..
... smink: id.-foundation, ögonskugga, eyeliner o mascara
... frisyr: uppsatt.. som vanligt ;)
... låt: Goo goo dolls - Iris..
... vill ha: snööö
... saknad: hmm.. får väl bli Engo idag med :)
... roligaste: inget än så länge...
... tråkigaste: vädret.. :/
... kramar: mammi ;)
... pussar: nada
... TV-program: Våra Bästa År :D
... Köp: inget än.. kommer nog inte bli nått heller..
... godis: lär väl bli en o annan chokladtryffel på jobb..;)
... lunch: blir väl det vanliga.. grillad avokadomacka.. jammi!
... kvällsmat: mamma ringde o bad mig ta upp köttfärssås.. så det o spagetti antar jag..
... träning: cykla till jobb ;)
... läsning: Sydsvenskan.. o sen Metro på lunchen..
... nyttigaste: Färskpressade juicen till frullen
... Dagens "åh nej!": sjuuuk träningsvärk..


Blev en relativt lång dag igår.. början 8, skulle slutat 14, men stannade kvar till halv fem.. självmant ;)
hemma typ 40 min, sen iväg o passa barn.. för första gången i mitt liv! haha.. gick bra förrutom att hon iiinte ville sova :P
kom hem lite efter nio.. käkade middag, kollade oc  o ett vänner-avsnitt.. efter ett par sms så somnade jag gott sen.. :)


Dags i bege sig till jobb nu.. ledig imorgon, ska bli skönt.. sen e det jobb lör-fre.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0