Chokladchock

Förra veckan så bestämde jag mig för att det va slut med kakätandet på jobb.. Låg det en "söndrig" cookie framme o man tog en liten bit så slutade det med att man krängde hela ;) Grymt gott, men kanske inte så värst nyttigt... efter som detta hände var o varannan dag ;)
iaf, inte-äta-kakor-regeln har ett undantag, nya kakor.
och idag hade jens tagit fram en ny kaka, en chokladtårta. Som vi såklart va tvungna att testa.. Tog en tugga av min bit o det fullkommligt exploderade av choklad i munnen.. Sååååå god va den.. till och med kantbiten va helt kladdig o chokladig..! minst 40% belgisk mörk choklad.. ahh.. lovely.. 


Chokladchock

Nån som blir frestad? ;)

Kommentarer
Postat av: Coco

Jaaaa! JAG! Inte ens ätit frukost och nu sitter jag och trånar efter choklad! jammi! :-)

2006-11-10 @ 09:34:40
Postat av: Emma

JAG VILL HA!!! Dina kakor och tårtor brukar vara underbara!!! :)

2006-11-10 @ 10:24:26
Postat av: Lojse

Emma: Naw, tack! Denna har jag dock inte bakat själv ;)

2006-11-10 @ 17:58:21
URL: http://lojse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0