Veckan..

Om nu nån skulle va intresserad av hur min vecka sett ut.. ;)

Måndag
Inget nämnvärt, vad jag kan minnas.. :)
Jobb.. hos henkan en stund på kvällen.. just det, Vänner sen ;)

Tisdag
Träning, sista för terminen.. Fick en fin julklapp av Lisa, hon hade satt in pengar som skulle gå till tränings- och lek-redskap till barn i.. hmm.. Sydamerika..?
Jobb o på kvällen maldes det alldeles för mkt mandel.. :P

Onsdag
Jobb (jag va fin med glitter i håret ;) ) köpte med mat hem o åkte till farmor o åt lunch.
Luciatåg i Håslövs kyrka (Superfint, hade varit ännu bättre om folk hade gått ut med sina skrikande ungar...)
Bakade mandelmusslor (typ 80-90 st).. OC på kvällen.. ;)

Torsdag
Sovmorgon, jobb o lugn kväll.. tröööttt..

Fredag
LEDIG!
Julklappsshopping i stan med Henkan.. Fixade i storsett alla julklappar.. myspys.. dock inte julmys :(
Högklackade stövlar + kullstenar = ONT i fötterna..,

Hem o bytte om sen in till stan med mamma.. Åt mumsig middag på JP's..
Sen bort till Baltiskan för o se på Julkonserten :)

Lasse Berghagen, Lasse Kronér, Sanna Nilsen, Orsa Spelmän o nån gospelkör..
Grymt bra.. Lagom blandning av allt..

Stod o väntade på Lasse efteråt.. efter typ 30 min tröttnade mamma o jag fick gå hem utan att ha fått säga hej.. :(

Lördag
Jobb
Middag med hela familjen (dvs även storebror) Spelade spel (resten av familjen, inte jag), skrev julkort, lyssnade på Lasse o Morgans julskiva (sjukt bra!), klädde julgranen här uppe o hade allmänt familjemys.

Söndag
Frukost/fika (brunch?!) hos farmor
Färgar håret just nu ;)

Planer för resten av dagen
'* Kolla på innebandy i Staffanstorp
* Klä min mini-julgran
* Städa o röja
* Vaxa benen
* Slå in julklappar

Får se hur mycket av det som kommer hinnas med ;)



Julafton om en vecka och jag har ingen julfeeling alls.

Detta trots julklappshandling, julbak, julmusik hela dagarna på jobb o julgransklädning(?!?)


GE MIG SNÖ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0