Världens bästa..

Blev inte så ensamt i helgen som jag va rädd för.. I fredags blev det lite middag här hemma.. kycklingfile, potatisgratäng beasås o sallad.. JAMMI! sen Hipp hipp o glass med min chokladkolasås.. ;)

Följde sen med caroline till stan o hämtade hennes föräldrar, så vi somnade inte förrens 3.. halv elva ringer issa o väcker oss.. hon kommer hit o vi käkar frulle..

medans henkan o issa pluggade så föröskte jag fixa lite julstämning genom att julbaka o lyssna på julmusik.. gick sådär.. :/ bakningen gick bra, men julkänslan kom inte fram.. :/

på kvällen blev det vännermaraton o buffalovingar.. gott gott.. :)
o jag vågade sova heeelt själv här hemma i natt.. lite stolt :P (att jag inte hade nått annat val är en annan femma :P)

idag har det jobbats i 5 timmar o sen har jag röjt lite här hemma så att mor o far inte ska få spel när dom kommer hem.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0