Uppdatering..?

I vårt hus finns det 3 julgranar. En Kungsgran i vardagsrummet på nedanvåningen. Den klär alltid mamma, därför e den alltid snyggast ;)
I TV-rummet på ovanvåningen har vi en mindre, vanlig gran. Innan kläddes den alltid med diverse dagis-pyssel av oss syskon, men numera e det jag som klär den med "vanligt" pynt.
Sen på mitt rum har jag en minigran som jag klär med minikulor.. bara för att det e så sött :)

Tog foton på granarna nu ikväll o kollade sen på fotona från förra året..  Kanske dags att förnya julgranspynten..? ;)


Till höger 2005                    till vänster 2006...

112030-18112030-19112030-20


Och JA, jag älskar Paint! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0