Jul jul..

Jag har då blivit sämst på o uppdatera här.. O jag vet att ni sörjer det såååå.. ;)

iaf.. here's my week..

Onsdag
Jobb, lite julshopping på Jägerso.
Hem till Emma o "pratade ut".. grymt skönt... och behövligt :)
Sen på kvällen va det Julfest med jobb. Sarah va sjuk, så det va jag Jens, Lissi o Johanna.. sjukt många med andra ord ;)
Vi va iaf på Millennium, där vi krängde fondue. Grymt gott och riktigt riktigt skoj!

Torsdag
Härlig sovmorgon o sen jobb.
Julklappsinslagning på kvällen :D

Fredag
Jobb, sen in till stan med Zacki för o hjälpa honom att handla julklappar..
På kvällen va det Julklappslek hos Frida.. Hon bjöd på 3-rätters, vilket va riktigt mumsigt!
Jag fick SJU julklappar o va toknöjd, såklart!

Lördag
Sov lääänge.. typ till ett.. riktigt härligt, och välbehövligt!
Slog in dom sista julklapparna o städade.. och tog det allmänt lugnt.

På kvällen va det, såklart, Millennium så gällde.. Vi blev ett gäng på 9 st som åt där nere o hade riktigt skoj! Maten va gryyyymt god..

Söndag
JULAFTON! :D
Åkte till mormor o morfar o lämnade lite julklappar o fikade. Hela familjen va där, himla mys.
Va ganska lugnt när vi kom hem, kollade på Kalle o fixade oss o sådär, för att sen gå bort till kusinerna där vi spenderade kvällen. God mat (e dock inte såå förtjust i julmat..), många julklappar, Svensson Svensson o bara allmänt trevligt. Allt som en julafton ska innehålla :)
Jag o mamma hade tänkt va kulturella på kvällen o se Midnattsmässan(??), men där va fullsatt, så vi fick snällt åka hem igen.

Måndag
En helt perfekt juldag som spenderas genom att göra absolut ingenting! :)
Sov länge, kollade på OC, ute o gick en runda, åt god mat, spelade TP osv.. bara massa hemma-mys :)

Tisdag
Julfirande med mormor, morfar, morbror+fru och kusinerna.
Vi åt supergod kalkonmiddag med kaffeglass till efterrätt..
O så hade vi julklappsleken! Gick inte lika bra för mig som sist, men en paket blev det iaf :)
Avslutade kvällen med julgodis, chips, poker o Yatzi.. 




I år är första gången som jag inte känt att julen är över bara för att julklapparna e utdelade. Det är helt julemysigt att bara va hemma o umgås med familjen och släkten också. Lovely. 



Snälla kids, vänta med allt smällande till nyårsafton.. Tänk på alla stackars hundar som blir helt vettskrämda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0