Jobb jobb jobb..

Blev ingen ledig dag igår ändå. Det körde ihop sig på jobb o jag erbjöd mig att hoppa in 2 timmar på morgonen.. som sen blev 3½ timmar av bara farten :) så går det när man älskar sitt jobb ;)
sov iaf ett par timmar efter jobb, sen blev det att jag o mamma åkte ner där o käkade.. haha.. jag kan inte hålla mig borta :P

Idag va det visst långlördag så det blev till o sluta sex istället för halv fem..

Och imorgon e det skyltsöndag.. Uppträdande med Annikafiore o Micke Grahn.. Danska äppleskivor.. o allt gott som vi alltid har annars ;)
Åh, ska bli så himla mysigt.. :) Skulle varit underbart med snö, men det mest realistiska att hoppas på är väl bara att det inte ska regna..


Ska nog gå o sova nu faktiskt.. blir nog ett vänneravsnitt först, men sen e det sängen som gäller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0